نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : karait

در این مجموعه نوشته ها درباره ارزهای دیجیتال و رمزارزها صحبت کردیم. به این نتیجه رسیدیم در کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال و بازار رمزارزها جهت ایجاد امنیت و اتوماسیون بیشتر و پاسخ دهی سریع به تقاضای مشتریان، طراحی سایت به عنوان یک عامل زیرساختی و حیاتی مطرح می‌شود. اما اکنون باید بدانیم چه نکاتی را در انتخاب یک شرکت مناسب جهت طراحی سایت ارز دیجیتال باید در نظر بگیریم؟

یکی از نکات مهم در انتخاب یک شرکت مناسب، تضمین به تعهدات است. شرکت باید بتواند به تعهداتی که ادعا کرده انجام می‌دهد عمل کنید و تمام مراحل عملیات را با جزئیات در اختیار مشتری قرار دهد. ان کار موجب می‌شود تا درآینده جهت توسعه و بروزرسانی مشکلی ایجاد نشود.

این روزها اسکریپت‌های آماده خارجی وجود دارند که برخی فکر می‌کنند با آن می‌توانند به سایت مدنظر خود با هزینه اندکی دست پیدا کنند.

اما واقعیت آن است که امنیت، پشتیبانی و گارانتی در این روش در نظر گرفته نمی‌شود.

توصیه می‌شود حتما با یک شرکت معتبر در این زمینه همکاری کرد. تجربه، رزومه و سوابق شرکت را بررسی کرد تا بتوان به اطمینان دست یافت به تعهدات خود عمل می‌کنند. هم‌چنین در تمام مراحل از سایت پشتیبانی کرده و پس از اتمام پروژه آن را رها نمی‌کنند.

در پروژه‌های این چنینی امنیت به شدت حائز اهمیت است. زیرا اموال مردم نزد شما است و باید از آن‌ها حفاظت شود. هم‌چنین عدم وجود امنیت در سایت، اعتماد را از مشتریان سلب کرده و کسب و کار شما با نابودی رو به رو خواهد شد.

برای آشنایی با نکات بیشتر در این باره حتما با مجموعه ما، کارا آی تی، بیشتر آشنا شوید.





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: